
De club bereikte het verdrietige nieuws dat oud-speler en voormalig bestuurslid Jack (Sjaak) Suijkerbuijk begin mei op 70-jarige leeftijd is overleden na een kort ziekbed. Tholense Boys wil vanaf deze plaats nabestaanden veel sterkte toewensen met dit grote verlies.
Jack, bij velen onder ons ook bekend onder zijn roepnaam Sjaak, was vanaf de jaren 80 decennialang zeer actief op De Bent. Eerst als speler, maar later zette hij zich veelvuldig in als vrijwilliger. Zo hielp hij Tholense Boys met PR en Sponsoring en zetelde hij geruime tijd in het bestuur. Verder was hij een van de drijvende krachten achter de verbouwing van de kantine destijds én ontwierp hij het clublogo zoals we dat vandaag de dag nog steeds kennen. Ook was hij betrokken bij het boek ’75 jaar voetbal op Tholen’.
Als echte clubman zette Jack zich talloze jaren belangeloos in voor onze club en daar zullen we hem als Tholense Boys altijd dankbaar voor blijven. We herinneren hem als een man met een geel-zwart hart en een opgeruimd karakter. De laatste jaren woonde hij in Hilvarenbeek waar hij na het overlijden van zijn vrouw opnieuw de liefde vond. Hij overleed begin mei op 70-jarige leeftijd aan een zeldzame vorm van lymfekanker.
We willen als club Jack danken voor zijn clubhart en jarenlange belangeloze inzet voor Tholense Boys. Tegelijkertijd wensen we zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en andere naasten veel sterkte bij het verwerken van dit verlies.
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer